VLM©POWER50 TEKNIK MODERN BISNES ONLINE TANPA WEB

Beast Coating for Car - RM 90.00


1 / 10
2 / 10
3 / 10
4 / 10
5 / 10
6 / 10
7 / 10
8 / 10
9 / 10
10 / 10


Penerangan Iklan :

SEKALI SPRAY TAHAN 2 BULAN

Dah dekat 3 bulan aku tak basuh kereta. Sampai sekarang kereta aku masih kilat. Azman- KL.

Dah ramai yang guna Beast Coating ni . Kereta jadi kalis air.

Bila kena hujan air mencurah macam daun keladi .

So kereta tak cepat kotor & Nampak macam baru keluar kedai .

Guna Beast Coating ni kesan dia bila langgar lopak or lecak kereta sentiasa bersih dan berkilat .

Pemilik kereta wajib dpt kan Beast Coating ni. Spray2 lap pun kereta kilat macam cermin .

Harga sebotol serendah R M 9 0 jer

Nak lagi JIMAT? Klik link dibawah untuk dapatkan percuma Beast Plastic Coating!

Klik link - www.wassap.my/0105414314

#BeastMy #BeastCoating #BeastPolisher #BeastPlasticCoating



Website : http://LejenMaster.com
Iklan oleh : Hanis01 (maahadalwafi@gmail.com)


Disclaimer: Viral.LejenMaster.com adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan website pengiklanan online dan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang iklan. Segala info iklan dan banner iklan adalah sepenuhnya menjadi tanggungjawab pemasang iklan tersebut.



Kategori Iklan